12 wskazówek, jak zmniejszyć cellulit i ujędrnić skórę podczas blokady i nie tylko

Nasz zamknięty tryb życia w czasie blokady doprowadził do nadwagi, utraty jędrności skóry i cellulitu

Gdy wychodzimy z najgorszego od dziesięcioleci kryzysu zdrowotnego, wielu z nas uświadamia sobie, że zamknięcie, choć konieczne i ratujące życie, nie było łaskawe dla naszej sylwetki. Dla większości z nas przebywanie w zamkniętych pomieszczeniach przez cały dzień oznaczało po prostu więcej podjadania i mniej ruchu.

Na szczęście pogoda będzie się teraz poprawiać, a blokada będzie stopniowo znoszona, co oznacza, że będziemy mogli odżywiać nasze ciała i umysły większą ilością słońca i ćwiczeń na świeżym powietrzu.

Aby pomóc Ci szybciej dojść do formy, dzielimy się z Tobą 12 wskazówkami "dos" i "don't" dotyczącymi redukcji cellulitu i ujędrniania skóry bez profesjonalnych zabiegów, które jeszcze przez jakiś czas nie będą powszechnie dostępne.

Odkryj kremy do nóg Celluence®.
Odkryj zabiegi Meso-CRF®.

12 wskazówek, jak pokonać skutki blokady dla ogólnego stanu zdrowia organizmu - nie tylko cellulitu czy jędrności skóry:

  1. Zrzuć cukier - na wczoraj. Cukier jest dziś najważniejszą przyczyną cellulitu.

  2. Zacznij ćwiczyć interwałowo. Trening interwałowy pobudza metabolizm, stymuluje krążenie i ujędrnia skórę bardziej niż jakakolwiek inna forma ćwiczeń.

  3. Zacznij pić soki warzywne i pić jagodowe smoothie owocowe - aby uzyskać najlepsze antycellulitowe składniki odżywcze.

  4. Zapomnij o sztuczkach, takich jak szczotkowanie na sucho czy peeling kawowy. One tylko drapią powierzchnię.

  5. Spożywaj pełnowartościoweposiłki antycellulitowe, takie jak łosoś nierybny, sałatka z wodorostów, zielona herbata i czarny ryż.

  6. Jeśli to możliwe, zrezygnuj z pigułek antykoncepcyjnych i palenia papierosów- dwóch innych głównych przyczyn powstawania cellulitu

  7. Wyeliminuj ze swojego życia tłuszcze i oleje uwodornione/smażone. Spowalniają one metabolizm i powodują starzenie się, stany zapalne, uszkodzenia wywołane przez wolne rodniki i oczywiście odkładanie się tłuszczu.

  8. Pijdużo wody, niegazowanej lub gazowanej (wbrew powszechnemu przekonaniu woda gazowana nie powoduje cellulitu).

  9. Naucz się kochać kawę bezkofeinową (kawa, herbata, herbata zielona) i kakao. Polifenole zawarte w tych produktach są bardzo skuteczne w walce z cellulitem.

  10. Odtruj swoje życie od plastiku i BPA. Substancje chemiczne zaburzające gospodarkę hormonalną (EDC) / ksenoestrogeny, są głównym czynnikiem ryzyka cellulitu.

  11. Odkryj polifenole i karotenoidy, najważniejsze antycellulitowe składniki odżywcze (oba znajdują się w owocach i warzywach).

  12. Wprowadź codzienne kontrastowe (ciepłe i zimne) prysznice na nogi- najprostszy i najlepszy środek pobudzający krążenie i metabolizm.

Aby uzyskać szybsze rezultaty, stosuj wysokiej jakości krem na cellulit, tzn. taki, który zawiera wiele składników aktywnych o wysokiej czystości i koncentracji.

A kiedy blokada dobiegnie końca, możesz poddać się zabiegom radiofrekwencji tkanek głębokich, najlepszej dostępnej terapii cellulitu/skóry.

Odkryj kremy do nóg Celluence®.
Odkryj zabiegi Meso-CRF®.

© 2021 LipoTherapeia. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zakaz powielania bez pisemnej zgody.